Bu hayatta her istediğimiz hemen oluyor mu ki buda olsun canım nasip ne zamansa o zaman olur sen istediğin kadar stres yapıp evliliğin en güzel zamanlarını mahvet emin ol bugünleri düşünüp kendine güleceksin ve keşke evliliğimin taşını cikartip zamana biraksaydim diyeceksin. İnsanlar 10 sene 7 sene uğraşıyor bu işler bu kadar kolay değil o yüzden bu aceleciligi anlayamıyorum çocuk ne kadar mükemmel olsada çok ağır bir sorumluluk ve evliliğini degistiren bir şey siz önce karı koca olmayi öğrenin sonra ebebeyn her şey vaktinde güzeldir yaşınız 40 ı yaklasmadiysa menepoza girme olasiliniz yoksa aceleninde bir anlamı yok ne zaman kendinizi strese sokmaz düşünmez iseniz o zaman olacaktır zaten stres en büyük engel 🤗