Merhaba kızlar iki aşılama yaptırdım ikiside olumsuz sonuçlandı bugün geldi adetim tüp bebek tedavisine geçmeyi düşünüyorum önümüzdeki ay. Napıcağımı bilememe çaresizliğide var tabi bir yanım boşver diyor ama aşılamayı da birkaç ay belki olur kendiliğinden diye ertelemiştim