Kızlar merhaba 6 Haziran saat 3 de çatlatma iğnesi vuruldum o günün gecesinde ve ertesi gün ilişki oldu şuan aşırı kaşık ağrısı yaşıyorum doktor günaşırı dedi ama biz sağlama alalım diye ilk iki gün olarak başladık , sürecin nasıl olduğu hakkında bilgisi olan yaşayan varsa sorularımı cevaplayabilir mi :)