rabiaomer66 bişey yapmışsın bari geri eklemeseydin de, koynunda haklı olsaydın kız.. Geri niye ekledin. Kusura bakma ama böyle olunca s en kendi kendini eziklemişsin 🤷♀️ Ben kadınların bu hissine çok güvenirim. Birinde hoşlanmadığın zaman gerçekten o kişide bi iticilik, bi gıcıklık oluyor mutlaka. Sildin keşke geri eklemeseydin. O da kime söylüyorsa söyleseydi. Valla hayatının patlamasını yaşatırdım değil eşime, 7 sülalesine bile. Son baskıları olurdu o da. 1 taşla 2 kuş. Mis.