Esmercan Merhabalar ilk defa buraya bişey yazıyorum ben 3,5 aylık hamileyim ve fazlasıyla akıntım var bu normal mi
Guzelanne56 Esmercan yeşil akıntı enfeksiyonmuş kaç aydır vardı bende 9 haftalık hamıleyım yesıl koyu sarı arası gıdıp geldı koku yoktu dıye onemsemedım meğerse vajınıt olmuşum bi çeşit mantar krem ve fıtıl verdi doktor enfeksıyondan bır erken doğumum var fıtıl bugün son krem 3-4 gün daha devam
Maviss718 Yeşil akıntı enfeksiyon olduğunu gösterir idrar tahlili yaptır ona göre doktorun ilaç berir ve bol su iç
Esmercan Maviss718 tahlil yaptırdım doktor baktı sordu akıntın var mı diye o gğn yoktu diye yok dedim ama tekrar gidince alttan muayene isticem
Eminekvnlk Yeşil akıntı normal değil ilerleyen zamanda mantara çeviriyo doktoruna görüş aynı dertten muzdaribim
Esmercan Guzelanne56 ben 3 ay önce ilk doğum kontrolum için gittiğimde biraz mantar var demişti ama ilaç yazmamıştı düşük tehlikem var diye ama gittiğimde mutlaka sorcam ve alttn muayene isteyeceğim
Guzelanne56 Esmercan mutlaka baktırın ilk gebelıkte enfeksıyonum artmış keseyi delmiş 33 haftalık doğurdum, suan yıne yesıl koyu sarı akıntım olmaya başlayınca hemen doktora gittim doktor ilaç ve krem başladı ılerlemesın dıye