senaall Kızlar babymallden bebek odası alan var mı bugün tesadüfen bi takımın 16 bine düştüğünü gördük fiyatı çok uygun geldi markası Pierre cardin montessori yatağı var acaba bişeyi olabilir mi dedim
myavocado senaall babymall den aldım ben de, Pierre cardin’in yan üretimi Tiffany markası, üç kapaklı gardrop, şifonyer ve Montessori karyola 17.000 gibi bir rakam idi iki ay önce aldık, gelip kurdular, kullanmadık tabi daha ama gayet güzel, sağlam yani.
Mer3459 senaall ben üç hafta önce aldım sadece karyolayı 14 de almıştım güya indirimdeydi henüz eve gelmedi
YoncaD senaall 2 sene once babymallden Pierre Cardin Bonnie takimini aldim bi kac hafta öncede Tiffany karyola aldim. Ben hic bir sıkıntı yaşamadım cok memnunum.
myavocado senaall aynısı bu benim aldığımın, ramazan Bayramı tatilinde almıştık biz😅 . 30 iş günü süre veriyorlar teslim için, bir buçuk ay hemen hemen, ama eksiksiz getirip güzelce kurdular sıkıntı yaşamadık o konularda. Bilmiyorum bana güzel geldi yani daha kullanmadık tabi ama bu fiyata öyle kötü kalitesiz bir duruşu yok evde de. Pierre cardin’in yan markası imiş tiffanny, yapım yeri Bursa’da imiş. Genellikle kullanan yorumları da iyiydi. Ben bir de robot süpürge girsin diye yatağın altındaki yavru yatağı iptal ettirdim almadım 😅
senaall myavocado yaa çok iyi zam gelmemiş o zaman karta 4 taksit falan da dediler bi cazip geldi 😃 benim de sonradan baktıkça modeli hoşuma gitti normalde babam mobilyacı o yapacaktı ama bize 3 saat mesafede oturuyorlar malzeme parası nakliye için benzin parası falan benzin de pahalı malum bu fiyatı geçecek gibi geldi o yüzden biz de alsak mı acaba diye düşündük 2 yıl da garanti dediler o da iyi geldi 😃
Mer3459 myavocado bizede bir ay dediler 3 hafta oldu hala getirmediler bekliyoruz bizde yarın arayayım sorayım inşallah o kadar sürmez çünkü bebek doğar
Feras23 myavocado Bende bu modeli aldim başka bi magazadan robot süpürge girebilsin diye tercih ettim acikcası yatagini kurdurmadim yerine beşik aldim yatak bana bebek icin büyük geldi🙊 siz nasil sildiniz dolaplari? Görüntüsü cok mat sanki leke kaliyor gibi
myavocado senaall evet zam gelmemiş ben yanlış mı hatirliyorum diye eşime sordum, biz 17000e almışız, ama 1.500tl lik de tekstil bölümünde kullanılacak hediye çeki vermişler bayram kampanyasi diye 😅
senaall myavocado sizinki de baya iyiymiş belki vardır yine öyle bişey bahsetmediler ama 😂 yatağın ölçüsü 90a 190dı değil mi normal tek kişilik yatak alınacak içine çok soru sordum kusura bakmayın ama 🙈
myavocado senaall ay estağfurullah ya mağazada bakınca kararsızlık oluyor 😅 Aynen 90*190 klasik tek kişilik, yatağını da bu hafta aldım ben. Eşimin çok içine sinmemisti, uygun olduğu için fiyatı güvenememişti, evevgelen böyle olmazsa filan diyordu 😅 ama memnun kaldık biz baya iyi.
senaall myavocado evet cidden öyle biz de fiyatına aşırı şaşırdık uygun geldi baya yani kafamızda 30-40 binler dolaşıyordu çünkü 😂🫠 çok iyi baya uzun bi süre yatabilir içinde ¾ yaşına kadar park beşikte yatar diye düşünüyorum ben nasipse inşallah yarın gidip biraz daha alıcı gözle inceleyelim bari 😃
myavocado Mer3459 bize 30 iş günü demişlerdi, hafta sonları, resmi tatiller v.s. düşünce 40 günü buluyor. Ama sizin doğum yakın ise arayıp sıkıştırın
myavocado Feras23 Arap sabunlu su ile sildik biz, leke kaldığını farketmedim ben, el izi filan mı kalıyor. Ben park beşik de aldım, oda büyüktü almışken takım olsun diye aldım yatağı da, yoksa haklısınız üç sene filan çok mümkün olmaz yatakta yatması.