numix
30 haftalık ,ikiz gebelik .Ben tahlil filanda verdim daha 28de filan seker yuklemesinden dolayı hemde ,idrar testide yaptırdık enfeksiyon filan cıkmadı,Haftada bir progestan iyne kullanıyorum ondan mı acaba diye de düşünüyor ola bilirim 🤷🏻♀️🤷🏻♀️