eliffff34 pek memnun kaldım denemez aslında. Şöyle ücreti normalde 2 bindi nakitle , kat 2200 ama benim ikiz gebelik var o yüzden iki katı ücret ödedik 4000 bu ücreti ödedikten sonra iki muayane süresi ayrılmasını beklerdim 15-20 dakika da çıktım yani mesela bebeğin bir tanesi yüzünü göstermedi beni saga sola döndürdü doktor gostermiyo yapcak bişey yok dedi hiç ugrasmadi benimmkendi doktorum bile daha çok uğraşıyor bilemedim o yüzden 🙄