ogretmenanne2024 Kızlar devlette suyumun sınırda olduğunu ve bebeğin karın çevresinin bir hafta geride olduğunu söylemelerine rağmen 5 hafta sonrasına çağırdılar. O kadar beklememe gerek var mı yoksa tekrar randevu alayım mı
turkan403 ogretmenanne2024 kaç haftalıksin canım bnm 37haftya girince aldı doktorum tek doktorda kalmayın bnce
Maviyesil0 ogretmenanne2024 32.haftada bende yaşadım sıvı azlığı ama 37. Haftaya kadar üç dört gün aralıklarla sürekli takipliydim perinatolojide devlet hastanesinde
ogretmenanne2024 turkan403 doktor hangisi varsa ona gidiyorum Etlik şehir hastanesi. Şu an 28 haftaligiz Biri takibe alicam dedi. Bodahaki gittiğimde başka doktor beş hafta sonra gel dedi. Kafam karıştı özele gitmeyi de düşünüyorum açıkçası.
ogretmenanne2024 Maviyesil0 bizde 28 haftaligiz 32. Haftada gel dedi süre bana çok uzun geldi açıkçası üstelik karın cevresi bir hafta geride demişti
turkan403 ogretmenanne2024 bence özele gidin daha haftası var ama nolur nolmaz benm hareketlerini hisetmiyodum azalmıştı baya yuruyemiyodum baskı yapiyodu alt tarafıma artık doktorum da Allah’tan öncesi ciğer geliştirci iğne filan yaptı pazartesi çağırdı doğum oldu inşallah sağ salim kucağıniza alırsınız haftasinda doğar 🤲🏼
Maviyesil0 ogretmenanne2024 evet benimde sıvı azlığı ve karın çevresi iki hafta geriydi böyle durumda sürekli takip olması gerekiyor sıvı daha da azalabilir bu bebeğe risk oluşturabilir 5hafta uzun bir süre başka doktora hastaneye mutlaka gidin
ogretmenanne2024 Maviyesil0 işte aynı doktora gitmeyince hepsi ayrı bir şey diyor özele gidip detaylı bilgi alacağım inşallah
ogretmenanne2024 turkan403 hareketlerini hissediyorum ama öyle fazla değil. Bana da sadece hareketlerini takip et dedi doktor bol bol su iç dedi
turkan403 ogretmenanne2024 anladım canım ama dedim gibi tek doktorda asla kalma sınırda cnku ne olacağı beli olmaz sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤲🏼