Silacavdar benim protein sürekli+1 çıkıyordu 9 haftalık gebeydim bazen enfeksiyon,hamilelik vb gibi durumlarda ortaya çıkabiliyor, (benim bebekten önce de vardı) ama nefrolojiye gittik bunun için tansiyonumu düzenli takip ettim zaten tansiyonun yükselip veya düşmemesi lazım benim hep yüksekti bi ara sonra düzeldi nefroloji tekrar idrar kan vs istedi bu kez çıkmadı, öncesinde kadın doğumcum bana enfeksiyon ilacı vermişti kullanıp sonra idrar ver dedi ve temiz çıktı hani doktorlar şuan ona bağlıyor tedirginlik yapmayın sakın ben çok fazla stres yaptım korktum diye de çıkıyordu, çünkü protein stres gibi durumlarda da ortaya çıkabiliyor,sakin olun takipte kalın bunun için direkt nefroloji bölümüne alan açın gebe hasta diye alınırsınız zaten.