Kızlar 10 günlük olduk doğduğundan beridir bebeğimin göz akında kan var sanki geçiyor gibi ama öyle hızlı bir ilerleme yok doktor 1 2 haftaya geçer dedi kendiliğinden ama geçmedi sağlık ocağındaki de öyle dedi ama dediğim gibi hızlı bir iyileşme yok böyle bir durumla karşılaşan oldu mu geçer mi kendiliğinden yoksa tekrar mı hastaneye götüreyim