Nlnmtn 35 haftadayim benimde yaklasik 3 haftadir cok sis ayaklarim uzan ayaklarini yuksekte tut tuzu kes cok ayakda durma dedi doktorum arada soguk suda bekletip 10 ar dakika beze buz sarip tutuyorum ayaklarima baya rahatlatiyor sislik iniyor ama sonra geri sisiyor sanirsam birazda sicaklardan artik 🥹