Aysegul11- Merhaba kızlar 5haftalık hamileyim ve bu benim 3.gebeliğim korunduğumuz halde tarlusal kullandığım halde oldu ama eşim aldırmamı söylüyor bende kabul etmiyorum ama bi haftadır bana resmen trip surat asıyo laf sokmaları ayrı zaten çok bunaldım çoook
Guzelligim Aysegul11- o vebale girme derim isteyen o kadar insan var ki Allah nasip etmis ikna etmeye çalış sonucta tek o karar veremez
turkan403 Aysegul11- rızkiyla gelir bebek olan olmuş yapacak bişey eşiniz belki de gelecek kaygısına yda şoka filan girmiş olabilir bende eşime bikere şaka yapmştm kaldiramam ben hayır diyp geziyordu 🤦🏼♀️🤣🤣
Cimenn1223 Aysegul11- bize de cok büyük süpriz oldu ama o düşünceye girmedik teyzemin bir lafı var kürtaj konusu geçtiginde söyledi aldırırsa evdekinden çıkar dedi Allah onunla sınar ha karnindaki ha kucagindaki dedi bununla ilgli birsey de okumştm dogru yani ama 2 yavrunuz daha var neden istemezki siz eşinize uymayın korunmanıza dikkat etmenize ragmen Allah vermiş verdiyse de bir sebebi vardir rızkıyla gelir
Semyil Aysegul11- canım istenmeyen bebekler doğduktan sonra ailenin en çok düşkün olduğu çocuklar oluyor eminimki eşin ileride pişman olur aldırma bence
Aysegul11- Guzelligim yok tabiki asla yapmam onu o günaha giremem 2 evladım neyse o da benim için öyledir
dorugun_annesi1 Yaaa ama nasıl kıyacak ki. Umarım eşinizi dinleyip minicik cana kıymazsınız. Eşinizle konuşup istemediğinizi söyleseniz yinede zorlar mı aldırmanıza
Aysegul11- Cimenn1223 bende sizin gibi düşünüyorum ben ona cana dokunmam onu asla dinlemem allahım eşime akıl fikir versin diyorum
Aysegul11- Semyil aldırmıcam ben kıyamam ki.Eşim olduktan sonra inşallah çok pişman olur ama ben yüze vurmasını da bilirim
turkan403 Aysegul11- rabbim güç kuvvet veriyo bı arkadaşım da plansız kaldı iki oğlu vardı şimdi kızı olucak inşallah
Bukelemun Aysegul11- bacım gelecek korkusu sardıysa kusurabakma hiç sokulmasaydı sana, ters bişey derse sende öyle söyle çivi çiviyi söker.Nedemek aldır ya Alllahın verdiğini ancak allah alır o kimmiş
Cimenn1223 Aysegul11- zamanla eşin de pişman olucaktir kuzum sen eşine bakma suratini çekmek biraz zor olucak ama karnindakinin kucagindakinden farkinin olmadigini ona anlatmaya cals
Aysegul11- Cimenn1223 beni asla dinlemiyo ki ben ona olumlu yaklaştıkça hep sert tepki verdi her konu da anlatmaya çalıştım ama yok kafa başka dünyalarda ben ona inanç zayıflığı da diyorum
Cimenn1223 Aysegul11- maddi sebeplerden mi istemiyor cnku erkeklerin çogu çocuk diye delirir cok bir yardimlari da olmuyor çocuk olunca anlamak zor
Aysegul11- Cimenn1223 maddi de eşim benim asker durumumuz çok şükür iyi ama o 2 bize yeter tam rahatlamıştık derken oldu ileri de yetememe korkusu
Aysegul11- Cimenn1223 hiç olmuyor hatta ben kendimi alıştırdım 3 çocuğa ve bütün yükleri bende olacakları halde
ece1234- Aysegul11- ay sussun o da yaa aldırmış ne ayıp şey ne olmuş 2 ye bakan 3 e de bakar yazık ne günahınız var sizin de bebeğin de
Aysegul11- ece1234- evet bebeğin ne günahı bar hadi beni geç diyorum bebek mi istedi dünyaya gelmek ama çok günaha giriyorsun dedim
Cimenn1223 Aysegul11- insAllah alışır bu duruma vebalini ala bilicekmisin ya evdeki çocuktan cıkarsa de korkut gözünü