basaran Merhabalar herkese, Ümraniye’de Sibel Açikalin’a giden ve memnun kalan var mi? Ya da başka tavsiye edebileceğiniz iyi bir doktor var mi??
Sirin96 basaran benim doğumumu sibel hanım yaptırdı 3 yıl önce ben çok memnun kalmkçyım 2. Gebeliğim bundada ona devam edicem inşallah
Betulaks Bu zamana kadar iyiki gitmişim dediğim bi doktor 4. Kez düşük yaptım 5. Gebeliğimde onunla tanıştım cok ilgili alakalı cok samımi bilgili bi insan hiç tereddüt etmeden gıdebilirsiniz ümraniye santralde muayenehanesi var tevsiye ederim ...