Canım doktorum dinlendiğinde geçerse sancıların korkma yalancıdır dedi ama geçmiyor şiddetlenerek devam ediyorsa o zaman bana ulaş suyun gelmediği ya da kanama olmadığı sürece hastaneye gelmene gerek yok demişti 😊 38 haftaya gireceğim kasılmalar sancılar sürekli var ama uzanınca azalıyor