Sedaccls Kimyasal gebelik geçirdim ve 4 gün kahverengi leke 9 gündür kırmızı kanama şeklinde geliyor her akşam ped dolacak şekilde oluyor bu ne zaman bitecek normal mi lütfen bilgisi olan beni aydinlatabilirmi
niyetimkalpkirmamak Sedaccls bence bir doktora görünmelisin. Düşük de içerde parça kalıyor. Dış gebelikte kalıyor mu bilmiyorum.
Sedaccls niyetimkalpkirmamak benim beta düştü sıfırlandı mi bilmiyorum ama 10 gün önce doktor adet olacaksın ve içindeki hersey o şekilde dökülecek temizleneceksin dedi süresini sormadım bende bu kadar uzun sürünce tedirgin olmaya basladim
niyetimkalpkirmamak Sedaccls görümcem inde öyle oldu. Uzun sürdü. Ona da doktor beta sıfırlanana kadar kanama olacak demiş. Sadece yüzeysel biliyorum