Yalinn8 ya aslında iki isim istiyordum fakat eşim diyor birisi eylül diycek birisi beren diycek diye bu da benim çok gıcığıma gidecek çünkü iki taneyse ikiside söylensin istiyorum ve bugün bayanın biri yazdı tek isim daha iyi ileride babasının soyadinı da kullanabilsin diye😁çookk kararsızım