bebegim35_ emossse mide ağrısı ve yanmasından kıvranıyorum gerçekten dün ilk defa gaviscon içtim bir tatlı kaşığı o kadar iyi geldi ki 💜 sağlık ocağındaki doktorum vermişti bir sıkıntı olmaz gebeler içiyor demişti
myavocado emossse hamile misiniz, rennine duo şurup vermişti doktorum iyi geldi hamilelikte kullanımı uygun.
Kubraa4747 Aynı şeyi bende yaşıyorum gaviscon şurup bağımlısı oldum 3 günde bir şişe bitiriyorum resmen çok kötü mide yanması nefes alamıyosun doktoruma yazdım bugün mide koruyucu al dedi onu deniycem bakalım