Msl_ege devlet hastane doğumhanelerinde özel diye bir şey yok herkes koyunluk kasap gibi sıra sıra doğuma alınıyor insanların çığlıklarını duyuyorsun doğumunu görüyorsun kendi bebeğine odaklanamıyorsun yani bence böyle kendine özel bir odada yapılması daha güzel hem odalar kocaman kocaman doğum yaptığın koltuk temizlenip alınıyormuş bir sıkıntı teşkil etmiyor bana göre bende orada doğum yapmayı planlıyorum bu detay benim hoşuma gitti