Pasaogluyesim Kızlar 9+4 günlük hamileyim enfeksiyon sıkıntısı yaşadım hastanede tedavi gördüm, 1 hafta önce taburcu oldum 2 gün kaldım şuan hala sol kasıkta ağrım var sizce normalmi acaba bebekmi büyüyor
_b-e_ O ağrılar çok normal enfeksıyona bağlı degılse eğer karnınız büyüdükçe bebek gelıstıkce her ay oluyor o ağrılar 31 haftalığın halen ar ara karnım veya kasıklarım ağrıyor