Shr123 ben de öyle hissediyorum birkaç haftadır muhtemelen yeri azaldığı için. Tekme değil de böyle sanki kolunu bacağını yani vücudunun bi yerini sağdan sola geçiriyormuş gibi mesela sürtme gibi kayma gibi. Bazen acıtarak yapıyor ama 😂 günde 10 kez hareket hissediyorsan hafif de olsa kıpırtı normal sorun yok demekmiş ☺️