Kızlar ikizlerim olacağı için iki tane Philips avent biberon almayı düşünüyorum. Bir tane olsaydı doğum öncesi almazdım muhtemelen ama sağım makinesini herkes önerdi e onu alınca biberon almadan olmaz zaten. Açıkçası epey sıkışık bir durumdayız ve iki tane bebek masrafı olunca elinden geldiğince ekonomi odaklı davranıyorum. Bu aventlere de baktım maşallah hem fiyatları yüksek hem de 0 ay için ayrı 1+ için ayrı 3+ için ayrı çıkarmışlar. Boyut olarak da 1+ olanı ideal olduğu için ondan iki tane alsam yeni doğduğunda da kullansam ne olur? Ya da nasıl bir yol izlemeliyim sizce?