Ayliz_bebek Kızlar bu gün transferimin 8 günü kasıklarımda adet olacakmış gibi ağrılar var korkuyorum acaba tutmadı mı yine aranızda böyle olup pozitif gören oldu mu? Adet mi olacağım acaba😔
Merve99670 Ayliz_bebek canım tutma belirtisi de öyle aynı regl olacakmış gibi sancı belime kasıklarıma giriyordu
-Dmt Ayliz_bebek merhaba ben dün öğrendim pozitif haberini geçen cumadan beri benimde regl olacak gibi kasık ve karın ağrısı vardı ve pozitif çıktı normal bence 😊
Nergizos Ayliz_bebek ederim tabiki de canım..genetikli olmasını siz mi istediniz dr mu öyle uygun gördü yoksa canim
Ayliz_bebek Nergizos doktor önerdi canım İlk denemem başarısız olduğu için Başarıyı arttırıyormuş diye + lenfosit aşısı ve histereskopi oldum Bakalım hayırlısı canım 🤷♀️🤲🏻
Nergizos Ayliz_bebek yok canım 1 kez denedim trasfere bile gitmedi döllenmedi dediler işlem iptal oldu. Ara verdik şimdi 2 kez üst üste yumurta toplandı. 4 embriyo var 3.gun embriyosu 4u de. Ağustos Eylül gibi transfer yaptircaz
Dns Ayliz_bebek İnşallah güzel haberler alırsınız. Benim de transfer sonrası kasık agrım epey oldu. Hatta tutunamayacak diye cok üzülmüştüm. Ama pozitif sonuc aldım. Darısı basınıza 😇