guneshh
Benim de birkaç haftadır ağrım, sızım var cok pisman oldum sormadigima bugün. Baslarda azdı fazla onemsemedim ama git gide arttı. En azindan 2. Trimestere gireyim dedim.
Röntgen yapilmasi onerilmiyor diye biliyordum ama onun dışındaki islemler demek zarari olmuyor. Arkadasların da dedigi gibi enfeksiyon riski daha tehlikeli olur önlem almak lazım.