![https://mutluresim.com/image/zJFZWL] (https://) Selam kızlar ilk gebeliğimde yüzüm bebek gibiydi tertemizdi hamileliğin sonlarına doğru memlekete gittim doğumu orda yapıcam diye annem bana niye bu kadar çok fondöten sürmüşsün yüzün kireç gibi demişti halbuki sadece güneş kremi kullanıyodum bişey sürmediğime inandıramamıştım annemi öyle ki inanmayıp ıslak mendille yüzümü sildi sonra oğlun olacağı için demek ki yüzün bu kadar güzelleşmiş demişti erkek bebek anneye güzellik katarmış 🤷🏼♀️😂 2 ay önce ikinci doğumumu yaptım cinsiyet belli olmadan önce annemle konuşurken yüzün çok lekelenmiş çok çirkinleşmişsin dedi bu kez kesin kızın olacak o da annenin güzelliğini götürür dedi doktor da kesin kız deyince inandım bu hurafeye ama yine oğlum oldu bunda da tam tersi yüzüm çillenmiş gibi berbat oldu uzun yazdım kusura bakmayın anlaşılır olsun dedim kısaca bu lekelerimden nasıl kurtulabilirim önerebileceğiniz krem veya uygulama ya da herhangi doğal yöntem var mıdır acep ? Yüzüm resimdeki gibi şu an ve aşırı moralim bozuluyor böyle gördükçe ve aynaya bakmak istemiyorum 🥺