EceNaz26 Benim 30. Haftada kasılmalarım başlamıştı ciger geliştirici oldum progestana başladım bugün sancılarım yine artti sancı başlayınca sütte gelmeye başladi yine. 32+0 bugün bu haftalarda doğum yapan var mı? Sağlıkları iyi mi cok gerginim ilk gebeliğim
SenAlp24 EceNaz26 bende 4-5 gün önce çıktım hastaneden kasılmalar sancı çıktı ama ben hiç hissetmedim
Birbebekk EceNaz26 hastanede yattığımda bir bayan dogrurdu 32 haftalık hiç kuveze girmedi bebeği yanındaydı gayet iyidi
Kontes001 33 de doğdu ikizlerim 25 gün küvezde kaldılar. Çok şükür hiç bir sağlık sorunu çıkmadan atlattık süreci