ballilokmam Kızlar henüz normal ya da sezaryen doğum olup olmadığı kesin deği kaç paket depend almalıyım sizce?
Denizdnzdnz ballilokmam bir paket al yeterli.bazen iki tane bile yeterli oluyor diyorlar. Yetmezse zaten her yer eczane bebek mağazası birini gönderir alırsın
Seddda ballilokmam ben sezeryan olmuştum bir paket yetti iki üç tane takıyorsun ilk gün oda sonra normal pede geçiyorsun ama herkeste aynımı olur yada normal doğum da değişiyormu bilemem 😊
Hilal2901 ballilokmam bir paket yeter cünkğ sadece dogumdan sonra giyden yetiyor kendin ayaklandıgınds ped takıyorsun sık sık değiştiğin için külot mantıgı ya komple pijamanı çıkar giy çok zor oluyor bir de daha strril olması açısından saat bile beklemeden değişiyorsun
OguzMoms ballilokmam Ben sezeryan oldum hastaneye 6 tane götürdüm 5 tanesini kullandım 2 gece kaldım kalanını evde kullandım 1 paket yeterli yani
Dilek_04 OguzMoms hangi bedeni almamız lazım normalde s beden giyinen bir insanım şimdi bi 10 kilo almışım yani daha doğuma 3 ay var ve hangi beden alacağımı bilmiyorum M olur diye düşünüyorum
Cylnrcp1410 ballilokmam ben bir paket depend bir paket de lohusa pedi almıştımc külot olandan 3-4 tane kullandım sadece ilk gün yoğun geldi o iyi oldu, ikinci gün baya azalınca pedden devam ettim
Bernush ballilokmam 1 paket yeter hatta sadece hastanede kullandım. sezaryen sonrası giyip çıkarması rahat oldu. 3-4 tane kullandım. Sonra ped e geçtim. 79 kg ile doğuma girdim 160 boyum. L almıştım. Giyip çıkarmak açısından dar olmamasında fayda var.
hellomama Bana hastanede sezaryen sonrası 4 numara bebek bezi takmışlardı ilk iki gün, eve gelince de e bebekte satılan lohusa pedlerinden kullanmıştım depend hiç kullanma ihtiyacım olmadı
Birmucize ballilokmam ben normal yaptım 5 dikişim vardı bir paket az geldi bana normal orkid taktım oda çok sert geldi bana baya kötü oldu bu sefer iki paket alacağım