Smbemdy Yumurtlamanin üzerinden 8gün geçti en az 10gu ln gecmeli dendigi icin test yapmakta kararsiz kaldim . Erken gebelik testi aldim. Reglime 4gun var ama yumurtlama kafami karistiriyor. Sizce????
Esrass21 Ben reglim 5 gun gecikince yapmiatim reglim 1 gun gecikince yaptim ilk megatif cikti baktim daha olmuyorum 5 gun yaptim erken gebelik testinde pozitif gordum
Smbemdy Esrass21 yumurtlamaniz gec olmus demekki sizin . Benim kafami karistiran yumurtlama tarihim .
Smbemdy myavocado of bekleyebilsem .. pazartesi sali bungalov tatilinde olacagim orada kafam rahat olur unuturum carsamba donecegim regl gunum zaten o gun olmazsam bellinolur ama ben onden ogrenmek istiyorum