Aysegul166 kasılmayla sancı aynı şey aslında canım rahim kasılması ağrılı olduğu için sancı deniyor. Şimdiye kadar olan yalancı sancı olabilir. Benimde oluyor regly ağrısı gibi hafif giriyor geçiyor. Doğum sancısı direk belden vurdu bende kalçanın üst kısmından geliyor. Yatmayla fln geçmeyen bi ağrı. Uygulamanın kasılma sayar kısmı var kasılma geldikçe ordan işaretle kontrol et. Ne kadar arayla geliyor ne kadar sürüyor. Erken gidersen ve açılman varsa tüm süreçte hastanede olucaksın. Ve bazı insanlar çok bağırıyor orda beklenmez. Ben ilk doğumumda gece başladı sabaha kadar evde durdum kasılma geldikçe ayağa kalkıp yatağa doğru eğilip nefes egzersizleri ile karşıladım arada hep uyudum. Sabah olunca 5 dk da bire düştü duşumu abdestimi aldım ve hastahaneye gittim. Ona rağmen 2 cm di açıklığım ve hemen yatış verdiler. Ama dediğim gibi eğer hastahane yakınsa 5 dk da biri bekle uzaksa daha erken gidebilirsin.