kızlar bebeğime 3 günlükken emzik verdim 0/2 aylık olandan şuan 10 günlük 0/2 olan emziği çok çabuk bırakıyor philips aventin 0/6 olanı verdim şuan onu tutuyo ağzında büyük gözüküyor ama uzunca tutuyo napmalıyım sizce deneyimli anneler fikir versin 🌸 0/2 numara mı daha sağlıklı 0/6 numara olan mı ? 10 günlük bebek için