Yenianne34 Herkese selam arkadaşlar sanırım kızlarda artık naz yapıyor 40+4 olduk gelen giden yok bugun çatı muaynesi oldum sabah 9 da açılmam yok öğlen 3 gibi de nişanım geldi ama be ağrııı ne sızı 😂 doktorum cumaya kadar beklicez dedi öneriniz varmıdır suni vericek eğer açılmam olmasa sezeryan dedi ?
Esse Yenianne34 canım naptın Doğum yaptın mı ben de 40+2 oldum açılma yok nişan yok kanala inme yok çok üzülüyorum artık😞