Arkadaşlar çok kötü bir kaburga ağrım var en altakki kaburgalarım 3 gündür acısı dinmiyor öksürdüğümde bile ağrıyor nefea alıp vermeme engel oluyor aynı şekil sırtımda öyle yel giemiş gibi ne yapsam rahatlamıyor asla bebeğim zaten çok hareketli bir bebek değil ama en azından dürtüğümde tepki veriyodu şimdi o da yok kaburga ağrısı ile acile gitmeliyi miyim acaba kaburgalarım bebeğime mi değiyor lütfen yardımcı olun sağ bacağımda uyuşuyor çok huzursuzum 😔😔