Eylul272020 Tgyh ben yaptım 4 sene oldu memnun kaldım şehruz hanım doktorum yine hamileyim ona gidiyorum
Meltem3421 Tgyh benn 4 sene önce doğum yapptm memnun kaldmm şuan yine hamileyim oraya gidiyorum sümeyye betül doktorum memnunum
Nagehanelkiran Tgyh Sümeyye Betül Gül hocaya gidebilirsiniz. İlgili işini severek yapan her şeyi anlatarak sizi bilgilendiren birisi tavsiye ederim.
Eylul272020 Nurci en son bir ay önce kontrole gittim sezeryan 14 bin dediler benim sezeryan olucak ama haziranda zam geleceğini söylediler %30- %40 olucakmış pazartesi randevum var
Meltem3421 Eylul272020 evet banada 14 dediler ama zam gelicekmiş mLesef doğumum temmuzda zamdan kaçamadım malesef 😀
Mervealya1992 Busraalyaa valla piyasaya gore suan bedava gibi ısmı duyulmayan yerler bıle 25 bin olmuş