minnosbirkiz Çocuğum isimsiz kaldı, aklımızdan hiç bi isim geçmiyor 😂 bakıp beğendiklerim oluyor ama ya soyadımıza uymuyor, ya içime sinmiyor, yada çevremden birisi o nasıl isim diyor, özellikle aile büyüklerimiz telaffuz etmekte zorlanıyorlar 😂
ncbkyaa minnosbirkiz bizde çok kararsızız bı türlü tam anlamıyla ıcıme sınmedı abımız ama Çınar ıstıyor o yüzden Çınar Ege gıbı düşünüyoruz 😊
artikbiranneyim minnosbirkiz bizim kızımız olacak ama ismini kimseye söylemedik ailemizden cünkü duyacağımız yorumlardan etkilenmek istemedik 😄 doğuma yakın söyleriz diyoruz. Erkek olsaydı kıvanç veya karan koyacaktık☺️
Pinar10 minnosbirkiz biz de bulamadık. Eşim Yiğit olsun dedi ama sanki başka isim olacak gibi hissediyorum. İçime sinmiyor 😏
minnosbirkiz artikbiranneyim o kadar mantıklı bi karar vermişsiniz ki, bende bu gidişle içime sinen bi isim olursa aynı öyle yapıcam, insanlar hemen tuhaf tuhaf yorumlar yapıyorlar 😁 ay kıvanç isimi çok hoşuma gidiyor ama eşimin tarafı full esmer, çocuğum esmer doğarsada dalga geçerler, sen nasıl kıvançsın diye, bi sarışınlık algısı oluşuyor ya 😂😂
minnosbirkiz Gizem3939 erkek çocuğa isim bulmak çok zor bence 😁 soyadına felanda uysun diye uğraşıyoruz, kız için öyle değil 😂
minnosbirkiz Pinar10 eşimde sürekli isim sayıyor ama bizdede durum aynı, hiç içim ısınmıyor, yabancı geliyor o isim 🥹 böyle duyunca ısınayım istiyorum ama yok olmuyor
Aysegul58 minnosbirkiz bi kac haftaya kadar bende kafaya takiyodum millet o nasil isim bilmem sunun adi falan diyolardi soyleyemeyz diyolardi ama artik umrumda degil. ÇINAR ASAF koyacaz insaAllah.