melikets33 üüff tamda canım çekiyorken bu başlığı görmüş olmam 😂 resmen yutkunarak okudum 🤣 yaa ben temmuz ayı gibi yemeyi düşünüyorum 2 tanecik, ozamana 20 haftalık oluyorum, zararlı biliyorum ama nefsimi köreltir belki ya, bahsederken bile ağzım sulanıyor, hamilelikte tek aşerdiğim şey bu 😂😂