Esragok7 Demetibrahim Normal haftasına dönmesi için bir şey yaptınız mı acaba az yemek gibi vs. Yoksa kendi mi oldu.
Semaarbs Annecik02 ya banada sezeryan 39haftada dedi istemiyorum zorlami şuan 31haftalik 35den sonra aksak yürüyüş annanas felan yeyip cabalicam istmeiyol normal istiyorum
Reina Esragok7 kilo sezeryan sebebi değildir. Doğuma iyi hazırlanmış, ıkınma sürecini iyi yöneten biri gayet rahat doğurabilir. Ayrıca ultrasona her zaman güvenmemek lazım