Papiiii Kizlar merhaba.Doğumdan önce hamile kalinca 59 kiloydum.Doğum yapalı 1 yil oldu şuan 54 kiloyum hic bu kiloda olmadım.Boyum 171 ve bana bu zayiflik hic güzel durmuyor.58-59 olmak istiyorum hizli kilo almam icin bana ne tavsiye vere bilirsiniz
elifozkann Papiiii valla benle 1 ay takılsan ben sana 4 kilo aldırırım😁 sık öğünlerle az yemek yani gün içinde 7-8 öğün yemek ye. Yemekleri abartıya kaçmadan ye kahvaltıda bol bol terayağ bal kaymak ye
Feride_01 Papiiii benim gibi gece de ye 😃 valla ekmek yersen kilo alırsın ben çok iştahlı biriyim o şekilde kilo aldım sonra dikkat etmeye başladım
Zmom Papiiii Bende hep kendimi bildim bileli aynı kilolarda seyrettim. Ama sigara kullanıyordum onun etkisi var diye düşündüm hep. Spora başladım zevke başlamıştım. düzenli beslenmeye vs 4 ayda yine 1-2 kg almıştım. Yulaf muz ceviz fıstık fındık ezmesi bunlar güzel gidiyor. Ama yok ben tıka basa yiycem diyorsan kızartma hamur yemelisin ama hem zararlı hem hiç önerilmiyor birden kilo yırtılırsın.
Papiiii Reina yani o zaman yüzüm kilo almazli değilmi?Ben kilo aldığımı görünsün istiyorum.Önemsemesem bile herkesin ölü gibisin demesindem sıkııdımm ki zaten kendimde kilo qlmak istiyorum
Papiiii elifozkann gercektenmi o zaman beni birakma kamka🤗😀😀kilo aldır banaa yani 4-5kilo alsam yeter zaten
Reina Papiiii elbette öyle. Sağlıklı kilo almaktan söz ediyorum. Bir salona gidin ve diyetisyenle ilerleyin çok güzel oluyor. Ayrıca insanlar hep konuşur takmayın
Papiiii Reina evde hep egxersiz yaparim aslinda kasli bir vücudum var ama kucuk bebegimdem dolayi birakip spora gidemem esim iste oluyor annemlerde yok yskinda
Papiiii Reina aslinda cok kisi benim boy ve kiloda olmak isitiyor kimisi manken gibisin diyor amaa hicc istemiyorum acikcasi ben kendi kilomla mutluydumm hep 59/60oldunmm
Papiiii Feride_01 beb ekmek tuketiyorum acikcasi pek istahli biri fehilim sabah cok az yerim hatta yememm ,oğlen yerim aksam yeri. Gunde 2kez beslemirimm
Feride_01 Papiiii ben 58 kğ dün evlendikten sonra eşime uyum sağladım 4 kğ aldım sonra tekrar diyet yaptım yani yanında iştahlı biri olursa emin ol alırsın