Emzirme danışmanı olarak size birkaç tavsiye vereceğim.
Öncelikle her şeyin başı stres olduğu gibi bunun da başı stres. 3 ml geldi 5 ml gitti diye hiiiç hesaplamayın.
Çocuğunuzla boool bol ten temasında bulunun.
Emzirmeden önce göğüs masajı yapın.
Sık sık emzirin, emzirmelerden sonra da sağım yapın.
Tatlı yemenin sütü arttırdığını söylüyorlar ama böyle bilimsel bi kanıt yok sadece kilo arttırıyo 😅 o yüzden sağlıksız dengesiz beslenmeyin.
Beslenme düzeninize dikkat edip öğününüzde yiyin.
Ekstra olarak çoook su için.
Tahin, baklagil, yeşillik, ceviz, fındık ve bende dut kurusu inanılmaz işe yaramıştı.
Bir de bol uyku dinlenme.