Bir_nazenin01 Gün gecikme testler daha da silik çıkınca kan verdim pazartesi çikacak ama tıp merkezinde verdim kızlar dua edin bebeğim benimle olsun💖
Bir_nazenin01 @CokCahilsinKeskeOlsen @Cnsgumus @lilyum_ Allah razı olsun kızlar hayırlı haberler vermek istiyorum inşeALLAH 🤲🏻🥰
Pamiramsi Pazartesi çok geeeçççç tıp merkezi dediğin ne oluyor internet sitesi varsa oraya düşer belki takip etsene
Bir_nazenin01 Pamiramsi canım numaralarını aldım ama laboratuvarları saat 3 te kapanmış o yüzden pazartesiye kaldı mecbur beklicem acile gittim acil almadı bakmadı yani sağlık ocağına da gitsem o da aynısını dicekti mecbur verdim kanı