Kızlar çok özür dileyecek yazıcam işer gibi ishal olmuşum o derece kötüyüm mide bulamtısı var baş dönmesi var baydır vardı aslında ama üstüne düşmedim bugün daha da arttı buranın acili de çok kötü kanamam var ye gittim niye geldin demedikleri kaldı bir yüzüme o yüzden acile de gitmek istemiyorum sizce neden olmuş olabilirim böyle sağlık ocağına mk gitsem yarın