Ygmr01 devlette nasıl bilmiyorum ama ben özelde yaptım doğumumu dikiş izi bile belli değil aşırı estetik yaptı benim doktorum bir de kendi doğurtturdu ebelere bırakmadı. 5 yıl önce yaptım ilk doğumu şimdi ikinci doğum için yine aynı doktora gidiyorum hastane değiştirmiş evime baya uzak bir hastaneye sırf doktorum için gidiyorum.