Dmmddm bende kusuyordum ilaci biraktim yine kusdum kusmam onla alakali degilmis 20 haftamda falan durdu kusmam geri icmeye basladim decaviti bebegim dusuk kilolu herkes ilkbaslarda icmedinmi vitaminini diyorlar.bence gebeligin basinda duzenli kullaninca bebegin kilosuda iyi oluyor