Bahar_kara gebelikte venöz yetersizlik (kronik) (periferik) Kullan var mi tek ayak şişmesi olduğu için doktorum bunu verdi başka bu durumu yaşayan var mi
Mery6619 Bahar_kara bende varisden dolayı damarda kaçak var hamilelik boyunca kullanmam gerektiğini söyledi 3 tane kalp damar dru gördü. Enox marka kullanıyorum 5.haftamdan beri
BusraaZeynep Bahar_kara venöz yetmezlik var varis yani ileir derecede 21. Haftamda daha da arttıgı için oksopar iğne vurulmaya başlandı her gün ama bunu dısarıdan varislere bakarsk karar verdi kadn doğum doktorum pıhtılaşma ihtimalinden falan sanırım . Size neye göre verildi
glycnkrt Bahar_kara ilk gebeliğimde önlem amaçlı vermişti iyikide verdi. hem ecopirin hemde iğne şeklinde gittik. ikinci hamileliğim yine ecopirin verdi henüz iğneye başlamadık bakalım ne olcak.
Bahar_kara Mery6619 bende daha yeni olmaya başladı tek ayağım şişiyor özellikle gece yatarken ağrıyor son haftalardayım bende 36 haftadayım
Bahar_kara BusraaZeynep evde kendiniz mi vuruyorsunuz doktorum bana nasıl yapacağımı anlatarak gösterdi ama tedirgin olacağım bi durum var mi acaba karın yada koldan yan bi şekilde damara gelmesin dedi
Bahar_kara Mery6619 teşekkür ederim iğne benimki kendim yapcakmışım evde gösterdi ama ben biraz tedirgin oldum kendim yapacağım için
Mery6619 Bahar_kara biz eşimle saglikocagina gittik oradaki hemşire kolumdan nasıl vurulacagini anlattı eşim yapiyor. Sizde öyle yapabilirsiniz