Ben şehir hastanesine gitmiştim ama test yaptırmak için değil 2 düşüğüm oldu ve 1 sene arayla oldu hala hebe kalamıyorum diye gitmiştim bütün testleri istedi doktorum genetik test de istedi ve pıhtılaşma çıktı kan sulandırıcı kullanmaya başladıktan sonra hamile kaldım şuan çok şükür sağlıklı ilerliyor gebeliğim sonuçlar da evet 2 ayda falan anca çıkmıştı