Ftmn123- Kızlar 5 tane erken gebelik testi aldımda 30 Mayıs ’ta adet oldum ve nezaman bu testleri yapmaya başlayayım kızlar sizce?
_Mother_ Ftmn123- 30 Mayısta adet olmuş isen daha yeni adetin bitmiş olması gerekiyor yumurtlama dan 10 gün sonra testi yapabilirsin
3827 Ftmn123- yumurtlama dan 12 gün sonra çıktı benimki 12 gibi çok küçük bi değerle öğrendim acele etme lütfen o bile çok çok silik çıkıyo sabretmen gerek ☺
_Mother_ Ftmn123- 27 gün ise döngün büyük ihtimalle 11 haziranda yumurtlama başlar 25 de adet tarihin olur tahminimce
Kivircik01 Zehasve yani şöyle söyleyim benim şu an adetim 9 gün gecikti erken gebelik testi yaptım negatif çıktı ama hala bir umut bekliyorum
Ftmn123- _Mother_ aynen Allah razı olsun canım şimdi 11 Haziran’da ilişki olsa diyelim nezaman erken gebelik testi yapayım?
_Mother_ Ftmn123- canım ilişki ne zaman olduğundan çok yumurtlamaya denk gelmesi önemli adetine 6 gün kala yapmaya başla testi beklemek istemiyorsan