Ftm7 abuu bende muz yiyip duruyorum oda beni çok kabız yapıyor ya bırakayım ben yemeği o zaman ya benim aslidna 2 ci sezaryanim olcak ama çok zor gecti benim sezaryanim beni doktor eve gonderdi ben açısına dayanamadım beni tekrardan yatırdılar hastaneye doktor bile şok geçirdi ilkdefa başıma böyle bişey geldi dedi adım attıkca dikişlerim çayır çayır yaniyordu beni binanın merdivenlerinden 4 kişi kucagina alarak taşıdı nerde yanlış yaptimda bu kadar zor geçti diye hala düşünüyorum doğumdan 4 gün sonra sırt baş ağrılarım başladı dayanilmicak gibiydi doğumdan çıktim hiç ağrım yoktu yürüyordum falan ama beni eve bı gonderdiler ben perişan oldum bu hafta 2 ci sezaryanimi Olcam ve bilgi edinmek istiyorum benim vucudumla alakalı bir sıkıntımı yoksa bilmeden bişey mi yaptım anlamadım herkes kolay geçirirken ben çok zor geçirdim hergun ağlıyordum acidan sütüm küstü saniyesine kesildi doktorlara gittim gogusumu siktilar ve dedikleri tek şey sütun çekilmiş naparsan yap gelmez dediler 😔