Hillalya Kızlar merhaba benim reglime 4 gün var ve karın şişliği ara ara ağrı var regl belirtileri yani yinede hamile olma ihtimali var mıdır?
Yagmur-95 Aynı şey bende de var ıkı test yaptım biri ıkıncı çizgide hiç belirti yoktu ama diğerinde hafif pembe çizgi vardı