sariniz13 emelldemir 36+2 benimde aynı şekil kasıklarıma birden ağrı giriyor sırtım kopucakmış gibi 2 gündür bacaklarımda ağrımaya başladı ilk doğumum olucak bende anlamıyorum sancımı değilmi diye
Ozgednc emelldemir 36+5 bende bugündur öyleyim hatta baya bı bel kasik agrimda var duş aldım yattım geçmesini bekliyorum zaten pazartesi doğuma alinicam az daha sabretse keşke
Yaso2110 emelldemir bende 36+4 32 den beri öyle yarakda dönerken kalkarken bile sızlıyor sancılarda aynı aşağıya bastırıyor karnım sertleşiyor ama hepsi yalancı düzenli sancım olmadı daha hiç
emelldemir sariniz13 bende anlayamadım iyice yerleşiyor mu şuan yalancı mı 😏 inşallah hayırlısı olur çok heyecan verici
sariniz13 emelldemir evet öyle birde tuvalete çıkmalarımda sıklaştı 5 dakkada bir tuvaletteyim🤭 bayrama kadar bebişimin doğup yanımda olmasını istiyorum biraz aceleciyim de 😂
emelldemir sariniz13 aynen benim de gelmese de tuvaletim gelmis gibi hissediyorum ☺️ bende sabırsızlanıyorum cinsiyetiniz nedir ☺️
Ozgednc emelldemir serklaj var riske atmak istemiyor doktor bide nstde sancılarım 80nin üstünde çıkıyor
emelldemir Ozgednc beni daha nstye sokmadı pazartesi günü anca gireceğim biraz geç oldu sanki karnınız çok sertleşiyor mu
emelldemir Yaso2110 aynı şekilde benimde yatakta donmek bile çok ağrı veriyor karnıma bide sanki asagıya düşmüş gibi taş gibi
Yaso2110 emelldemir benim bütün karnım öyle bi anda taş oluyor geçiyor ama nst de birşey yok vücut kendini hazırlıyor diyorlar