Yesillendik_ Ay kızlar kese nerde tam olarak ben anlayamadım rahmin geride dedi zor gözüktü de tam olarak neresi anlayabilen var mı
gizbirhil Yesillendik_ ben 5 haftalıkken gitmiştim gecikmem var test yaptım pozitif çıktı demiştim doktora o da bakmıştı ultrason da. Kesecik gibi bir şey var demişti nokta kadar mı ne 😂 gözükmesi çok güç galiba o hafta
Yesillendik_ gizbirhil kese var ama daha küçük sağlıklı gebeliğe benziyor dedi bide rahmim gerideymiş ultrasonu çok fazla bastırdı zor gözüktü
Yesillendik_ Sevvalll42 5+3 de gittim kese var sağlıklı gebeliğe benziyor dedi rahmin geride dedi zor gözüktü biraz bende anlayamadım kese hangisi diye kafam karıştı 😂
Yesillendik_ Guldane32 büyük ihtimalle öyle oldu benim adet aram çok kısa zaten 18-19 günde bir adet olurum
Guldane32 Yesillendik_ ben 28 günde bı adet oluyorum ama benim de hemen hemene aynı kese görüntüsü geç döllenme oldu galiba
Hatice5258 Yesillendik_ https://mutluresim.com/image/20240226-145139.zJRJzG Benimde 5 hastalıktı burda ama baya netti. Ilk defa bir ankete soruya yorumsuz kaldım ve şaşırdım. Sağ salim kucağına alırsın inşallah
Yesillendik_ Hatice5258 ilk gebeliğimde benim de böyleydi aynı ve erkek çocuk her hamilelik aynı olmuyor belki de kız dır farklı göründü diye düşünüyorum 😅 bide rahmim gerideymiş doktor çok zor gördüm vajinal muayenede çok net çıkar ama gerek yok şuan dedi
Guldane32 Hatice5258 benim geç döllenme oldu sanırsam ama kaç haftalık burda yazmıyor galiba bende heycandan doktora sormayı unutmuşum 🥹
Hatice5258 Guldane32 son adet gününüz ney ise o baz alınıyor zaten en son ki adet gününüzün ilk günü gebelik haftası o zamandan hesaplanıyor buraya giriş yaparken yazıyorsunuz gözüküyor orda zaten bilmem biliyormusunuz bilmişlik gibi olmadı umarım 🙏