FKRKS29 genelde annelerin hissettiği oluyor bence ☺️ bizimkine 11 haftalıkken doktor nubuna göre kıza benziyor dedi gerçektende kız nubuyla aynıydı resmi..eşim bende kız hissediyorum zaten dedi ama ben deli gibi erkek hissediyordum rüyalarımda bile erkek bebek görüyordum..12 haftalıkken tekrar gittiğimizde bacak arası dolmuştu 😅